Heel aangekomen - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Sandra - WaarBenJij.nu Heel aangekomen - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Sandra - WaarBenJij.nu

Heel aangekomen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra

20 Oktober 2008 | Gambia, Kololi

Hee lieve reisdagboeklezers

Ik ben heel en gezond aangekomen hoor!

Nou hier dan het eerste berichtje vanuit Gambia!

Ik ben gisteren hier aangekomen, en we werden met open armen ontvangen! Opgehaald met de taxi van het vliegveld. En onderweg de eerste indrukken! Overal mensen op de weg, overal lopen losse dieren, ezels, kippen, geiten alles!

Aangekomen bij ons nieuwe thuisje, stond een heel ontvangstcomitee, met bloemen voor ons en overal welkombriefjes. we hebben twee kleine hutjes waarin we slapen met een rond gat en een matras erin, wat als tweepersoonsbed dient. Heel leuk!

Gisteren hebben ze onze eerste maaltijd geserveerd, er werd voor ons gekookt, en het was lekker! rode rijst met groente en sla! En ik ben nog steeds niet ziek!!!

Vanochtend hebben ze ontbijt voor ons gemaakt, cornflakes met veel te zoete melk en brood.

Nu zijn we dan op pad in het stadje, al even langs de mooie zee geweest. We doen nu alles lopend wat echt heeeeeel vermoeiend is met dit weer! Het is echt ontzettend warm en heel vochtig dus heel benauwd!
ook kun je geen 10 seconden rustig lopen zonder aangesproken te worden of alles goed gaat! Maar het went nu al. Het is haast niet te omschrijven wat je allemaal ziet, teveel indrukken! Maar de foto's volgen!

Dan nog even een mededeling, ik heb niemand toegvoegd aan de mailinglist, heb ik geen tijd meer voor gehad! Sorryyyy!!! maar jullie kunnen jezelf toevoegen!

lieve vriendinnetjes en heel lief vriendje ik mis jullie wel hoor! het is echt nog heel erg wennen hier!

Nou tot schrijfs maar weer!

kusje

  • 20 Oktober 2008 - 12:39

    Mama:

    Hoi Lieve Sandra

    Ik ben blij te lezen dat alles goed gaat en hopelijk wen je snel aan het hete benauwde weer. Hier gaat alles zijn gangetje, moet er nog erg aan wennen dat je nu echt weg bent. Geniet met volle teugen van je grote avontuur en tot gauw weer horens.

    Dikke knuffel van je moeder

  • 20 Oktober 2008 - 13:15

    Tea & Andre:

    Fijn te horen dat je goed bent aangekomen en een leuke ontvangst hebt gehad,klinkt allemaal al heel goed,wij volgen je op de voet,spannent allemaal.Hou doe

  • 20 Oktober 2008 - 14:00

    Serge:

    Super gaaf om te horen dat je goed bent aangekomen en dat het ontvangst super was.
    Dat je mij nog niet mist is natuurlijk ook wel een teken aan de wand, dan moet je het daar toch wel heeeeeel goed hebben, hahaha....

    Nee, Sannie zonder dollen, ik ben trots op je dat je deze stap genomen hebt, ga zo door!!!

    Hele dik kus, je oompie
    Serge

  • 20 Oktober 2008 - 14:37

    Floor:

    Hoi lieve San,
    fijn om te horen dat je veilig bent aangekomen!
    Klinkt echt geweldig zoals je Gambia omschrijft, ik zou zo met je mee willen :)
    Is het vliegen ook allemaal goed gegaan?
    En heb je al een postadres geregeld?
    Geniet ervan lieverd!!
    Dikke kus van Floor

  • 20 Oktober 2008 - 16:09

    Dani:

    Haai meis,

    Leuk om zo snel al iets van je te horen. Had er toch wel moeite mee dat je wegging. Maar nu ik je eerste berichtje lees, ben ik alleen maar blij dat het tot op heden een goede eerste indruk is.

    Ik zal met smart op je volgende berichtje wachten!

    Heel veel liefs, en een dikke knuffel van Eeyore en mij!

    Kus,
    Dani

    ps. Enneh...ook ik ben echt supertrots op je!!! :)

  • 20 Oktober 2008 - 17:21

    Erna:

    Wat leuk om zo vlug iets van je te horen.
    Ik hoop dat je een geweldige tijd hebt en pas goed op jezelf.
    Liefs Erna(en de rest van de Bakeltjes)

  • 20 Oktober 2008 - 19:20

    Maria:

    Hoi lieve Sandra,
    ik heb je verslag gelezen en ook aan oma laten lezen ik print het uit en zo blijft oma ook op de hoogte dag lief mens maria

  • 21 Oktober 2008 - 08:26

    Edwin:

    hee zussie
    ik vindt het fijn om te horen dat je een goede reis hebt gehad. maar zorg je wel dat je niet te bruin word, want dit is natuurlijk een oneerlijke strijd. ik bezegel je twingo wel
    groetjes je broer

  • 22 Oktober 2008 - 06:39

    Marga:

    He meisie,

    Fijn dat je goed aangekomen bent.
    Have fun!!

    Kusjes

  • 22 Oktober 2008 - 09:36

    Gijs:

    Hey ouwe lobbes ;)

    Klinkt goed daar!!
    Geniet van de omgeving en het eten!

    Hier is het gewoon nederland... 5 graden, treinen die vertraging hebben, mensen die niet doorlopen en flink wat wilde duiven op het station...

    Ik mis je maar weet dat je daar een super tijd zult hebben!! Doe je ding!!

    Kus uit Eindhoven

  • 22 Oktober 2008 - 11:46

    Maartje:

    Ha Sandra!!

    Klinkt nu al super :) Hoop dat je het heeeeeel erg naar je zin gaat hebben. En als het niet bevalt mag je gewoon snel weer naar ons terugkomen hoor, hihi ^^. Ik mis je echt al!!

  • 22 Oktober 2008 - 16:15

    Jill:

    Hee san!
    Had je mama al gesproken, dus wist al dat je veilig aangekomen was!
    Klinkt als een gezellige ontvangst, echt heel fijn! Weet zeker dat je het naar je zin zult hebben daar, ook al mis je ons en je vriendje af en toe.... haha, wij jou ook hoor! ;) Oja, had je nog gesmst, maar kan beter via hier!
    Ben benieuwd naar je avonturen! Tot waarbenjij.nu's!
    Liefs Jill

  • 22 Oktober 2008 - 19:33

    Marieke:

    Heeee buurmeisje!! ( ofjaa nu even niet want dat lijkt me een beetje moeilijk)

    Ben net even snel de site nog een keertje gaan vragen want ik raak natuurlijk weer alle dingen die belangrijk zijn kwijt! Ennn ik wil natuurlijk niks missen van jou spannende verhalen!

    Echt super dat het allemaal zo goed is gegaan! Ik hoop dat je een hele leuke tijd zult hebben daar!

    Ik ga je volgen op je site!

    Kus vanuit Uden!

  • 23 Oktober 2008 - 09:07

    Lieke:

    Haaii Meiss!

    Super fijn om te horen dat de reis goed is verlopen :)

    Maar een 2 persoons bed dus! :) dan gijs nog een keertje blijven slapen ;)

    Gelukkig dat het eten allemaal goed is, want met zo'n warm weer mag je daar echt geen last van krijgen!

    Ben benieuwd naar je volgende belevenissen, wat je allemaal al gedaan hebt daar!

    Ik ga weer ff verder werken.. op kantoor haha klinkt wel heel saai nu :P

    Veel plzr nog tot horens!!
    Kuss xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Kololi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2009

week 12

11 Januari 2009

week 12

05 Januari 2009

week 11

28 December 2008

week 10

21 December 2008

week 9
Sandra

Actief sinds 18 Sept. 2008
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 18121

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2008 - 19 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: